Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα λουλούδια της Ν.Δ. και η «αριστερή» ΕΣΗΕΑ

Η ΕΣΗΕΑ του... ΣΥΡΙΖΑ!

Το πρόβλημα, όμως, της Ν.Δ. και του παιδονόμου της είναι το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ! Και η κακή κυβέρνηση, η οποία προφανώς έπρεπε να το καταργήσει, να το διαγράψει, να το εκτελέσει...

Λυπούμαι που και κάποιοι δημοσιογράφοι τους οποίους κάποτε σεβόμουν υπέκυψαν στο αντιπολιτευτικό τους μένος και ρεζιλεύτηκαν. Μηρυκάζουν τα θλιβερά αποφάγια της διαπλοκής και τολμούν να μιλούν για χούντα! Αλλά θέλουν μια «καλή» Χρυσή Αυγή, ε;

Το ζητούμενο για όσους ενοχλήθηκαν από τις ποινές - χάδια που επέβαλε το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό για την ιδεολογική τρομοκρατία του ΣΚΑΪ είναι να δηλώσουν αν γνωρίζουν τι ισχύει στο καταστατικό της ΕΣΗΕΑ (ή το ξέχασαν κι αυτό;):

* Τα Πειθαρχικά εκλέγονται με ενιαίο ψηφοδέλτιο χωρίς προσδιορισμό παράταξης / κόμματος.

* Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ ουδεμιά σχέση έχει με ανεξάρτητα όργανα όπως τα Πειθαρχικά. Και στο νέο Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ υπάρχουν δύο μέλη (στα 11) στην παράταξη που συμμετέχει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Θα προτιμούσα, αντί διαγραφής, τα ελεγχόμενα μέλη να τοποθετούνταν σε ένα ιδιαίτερο «κύτταρο» της ΕΣΗΕΑ, μαζί με άλλους αστέρες του κλάδου. Έτσι κι αλλιώς, η διαγραφή, ακόμη και η οριστική, δεν σημαίνει κάτι. Δεν σταματά ο κάθε άθλιος να κοπρίζει τη δημοσιογραφία κι αυτό ελπίζω να το γνωρίζουν οι ενιστάμενοι.

Ούτε ακριβολογούν οι της Ν.Δ. Λένε η ΕΣΗΕΑ, εννοώντας η «αριστερή» ΕΣΗΕΑ.

Στο Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ υπάρχουν 4 + 1 μέλη προσκείμενα σε Ν.Δ. - Ποτάμι, ένα στο ΚΚΕ, ένα στο ΠΑΣΟΚ, ένα στην εξωκοινοβουλευτική Αριστερά, ένα μέλος στην ανεξάρτητη Αριστερά και δύο στην παράταξη που συμμετέχει ο ΣΥΡΙΖΑ. Όλους αυτούς τους κάνει κουμάντο ο ΣΥΡΙΖΑ; Μπράβο του!

Οι κύριοι του πτωχού Mega και του ελληνοπρεπούς ΣΚΑΪ, που νιώθουν τόσο πληγωμένοι, γιατί δεν μαζεύουν υπογραφές για γενική συνέλευση στην οποία να καταδικαστεί η απόφαση του πειθαρχικού; Γιατί δεν προσφεύγουν στο Δευτεροβάθμιο; Τόσο απλά είναι τα πράγματα όταν θέλεις να τηρείς τη νομοθεσία και τη συνδικαλιστική τάξη. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού και απλώς εκφράζουν την ετερώνυμη παρεΐτσα του Μητσοτάκη Β' στα ΜΜ«Ε»

Του Κλέαρχου Τσαουσίδη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βαράει διάλυση η ΟΝΝΕΔ-Πλακώθηκαν στο συνέδριο τους (ΦΩΤΟ)

Χωρίς εκλογές διακόπηκε το συνέδριο - Ηθικός αυτουργός θεωρείται από τον αρχηγό της ΝΔ ο Παπαμιμίκος για το μπάχαλο - "Δεν θα αναγνωριστεί κανένα αποτέλεσμα" λένε κύκλοι της Συγγρού
Έξαλλοι είναι στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη με την εικόνα διάλυσης που παρουσιάζει το 10ο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ που διεξάγεται από χθες στη Θεσσαλονίκη, καθώς από το μεσημέρι του Σαββάτου επικρατούν πρωτοφανείς εικόνες στον χώρο διεξαγωγής του.
Στο συνέδριο δεν υπάρχει κόσμος από το πρωί του Σαββάτου, καθώς οι ΟΝΝΕΔίτες δεν συμμετάσχουν στις διαδικασίες της ημέρας, αφού οι περισσότεροι παρέστησαν μόνο χθες για την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Αποτέλεσμα είναι οι παρακάτω φωτογραφίες με δεκάδες άδειες καρέκλες και μηδαμινή συμμετοχή από τη νεολαία του κόμματος.
Το τελειωτικό "χτύπημα" στην οργώναση του συνεδερίου ήρθε το βράδυ, καθώς τελικά το συνέδριο ολοκληρώθηκε χωρίς εκλογές για την ανάδειξη Κεντρικής Επιτροπής. 
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Παραπολιτικών, λίγο μετά τις 8 το βράδ…

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)

Κατεβάστε δωρεάν έντεκα βιβλία του Αντόνιο Γκράμσι (PDF)
Ο Αντόνιο Γκράμσι (Antonio Gramsci)-(κωμόπολη Άλες Σαρδηνίας, 22 Ιανουαρίου 1891 — Ρώμη, 27 Απριλίου 1937) ήταν Ιταλός φιλόσοφος, συγγραφέας, πολιτικός και πολιτικός επιστήμονας. Τα εργοστασιακά συμβούλια. – Αντόνιο Γκράμσι Σοσιαλισμός και κουλτούρα Παρελθόν και Παρόν Οι θέσεις της Λυών Λογοτεχνία και εθνική ζωή Κείμενα Η ζωή ενός επαναστάτη Η οργάνωση της κουλτούρας Για το Μακιαβέλι Ιστορικός υλισμός – τετράδια της φυλακής Οι διανοούμενοι


Απορρίπτει τα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών ο Χ. Σπίρτζης

Κατηγορηματικά «όχι» στα περί ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών δηλώνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζηςσε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ.
«Δεν θα γίνει», σημειώνει και προσθέτει: «Το μοντέλο των ιδιωτικών αστικών συγκοινωνιών στη χώρα μας που εφαρμόζεται στη Θεσσαλονίκη έχει αποτύχει πλήρως. Κοστίζει πέντε φορές περισσότερο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εξορθολογήσουμε τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών. Να σταματήσουμε το πλιάτσικο που γίνεται τόσα χρόνια σε αυτούς τους φορείς, τις σπατάλες και την κακή διαχείριση».